Dags för bussen, shopping och bad!

Jag & Tindra ska åka med bussen som går 11 och då ska vi träffa hennes pappa, men när jag är i stan så ska jag köpa mig ett par byxor som jag har kollat på ganska länge nu. Sen ska jag såklart köpa ett par byxor till Tindra, för hennes byxor börjar bli för små. Efter det så blir det Gustavsvik, bada, bada, bada, bada, bada! ;D Vi ska vara där nästan hela dagen, sen blir det att åka hem och vänta på samtal från älsklingen, för han är på en spelning ikväll.

Saknar honom jätte mycket men han kommer till mig nästa helg, då ska vi ha myskväll och käka pizza. Lite fett borde man få käka tycker jag! ;D

Igår så höll jag på och rensa i köket. Slängt en massa nu och idag ska jag börja rensa i Tindras rum. Hon har verkligen för mycket, så jag kommer lägga upp på blocket eller så kommer jag slänga.


Om ca 2 månader så bor jag i Norrköping, jag bara längtar! Fast jag kommer sakna mina vänner i Örebro och min pappa. Men jag har lovat er att jag ska komma upp så ofta jag kan :P

Skriver mer senare!

Puss & kram, älskar dig Adam!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0