Få fart på lusten!

Den här veckan som kommer så ska jag prova på en sak (; Vet inte om det kommer funka, men värt att testa för att se om jag får mer lust för sex. Ja, jag är väldigt öppen för sex. Tycker fler ska vara det och ge lite tips och ideér.

Så den här veckan så ska jag få i mig fiskolja, sånt som män äter(undrar vad det är för något? får fråga killen) & choklad(mööörk). Hmm (; Om inte det här funkar så skriver jag det här. Så jag är eran nya försökskanin.

  1. HÖJ DOPAMINHALTEN! (Ät stora mängder renad fiskolja, som är bra för cirkulation och balanserar psyket.)
  2. ÄT MER FETT OCH PROTEIN! (Ta efter männen och ät mer fett och protein.)
  3. GLÖM INTE CHOKLADEN! (Ät lite mörk choklad. Varje dag!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0