Fler lär sig voodoo - för att hämnas på sina ex

Jag förstår en del att man vill skicka lite sjukdomar och andra elaka saker. För jag har haft en del ex i mitt liv och jag är fortfarande förbannad på dom hur dom behandlade mig. Kanske dags och skaffa sig en voodoo docka? ;D

H - Misshandlade mig inför människor som inte hjälpte mig och sa alltid "älskar dig" varje gång ha slog mig. Det gjorde mig stark inombords, hur konstigt det än låter.

J - Varit otrogen flera ggr, tog med sig runt 40 pers utanför hos mig och de skrek och gormade tills klockan vart 3 på natten och samma kväll så kom han, hans tjej kompis och kill kompis upp och plingde på och tjejen slog till mig för jag inte ville ta in dom i min lägenhet och fick massa öl i brevlådan. När jag skriver det här så blir jag bara förbannad. För jag måste ha kontakt med honom, för han är min dotters far.

P - Lögner och mer lögner. Han tog inte förlovning på allvar. Det jag menar med det är att han fria till mig och efter en vecka så var han på g med en annan tjej :O

C - Han sårade mig hela tiden, och utnyttjade mig totalt.

Jag vet att man inte ska klanka ner på killarna. Men jag vill också tacka dom, för det är deras förtjänst som jag har blivit den jag är idag. Stark, modig och framför allt social! Är inte lika rädd att öppna käften och säga ifrån.

Plus att jag fick träffa världens bästa kille som har aldrig sårat mig och förstår mig till 100 %. Han är som en bästa vän och pojkvän. Han vet vad jag har gått igenom och han är den enda killen jag har kunnat vara ärlig mot.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0