9 månader!

                                                                              Adam
                        idag har vi varit tillsammans
                                     9
månader.
                 vet du hur glad jag är, att det är vi två?
                        jag kan inte ens tänka mig
                              ett liv utan dig & tindra.
                        för ni betyder så jäkla mycket.
                     du är min bästa vän & pojkvän!
                               snart
ska jag flytta till
                 norrköping för att dela mitt liv med dig.
                  jag vill bara säga att jag älskar dig!







ADAM <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0