Det är godis för ögonen!

Kollade på Sex and the city igår när jag var sjuk. Har sett den tidigare på bio, men ville se den igen.
Under den tiden jag kollade på den, så fundera jag ut av vem av dom fyra skulle jag vilja leva efter. Såklart vart det Carrie Bradshaw, hon tycker om skor, kläder och kärlek! Det gör jag med, vill verkligen ha en sådan stor garderob som Mr Big bygger åt henne. *dreggel* Fast det får jag vänta tills jag flyttar till hus, så jag kan bygga en egen garderob med skor och kläder, väskor och smycken! Allt som är så jäkla fint!
Men kärleken behöver jag inte leta mer, har hittat min "mr big" (; fast han heter Adam egentligen. Det enda jag söker nu är jobb, fast jobb eller heltidsjobb. vill gärna jobba med djur, personlig assistent eller butiksbiträde. ;)
Om ni känner någon som söker folk så säg att Annica Nilsson vill ha jobb, och hon ska flytta till Norrköping snart!


Skriver mer senare, för nu ska jag kolla på film & vila mig inför imorgon!

Kommentarer
Postat av: Jessica Anshagen

Hoppas allt är bra och att du får en jättebra söndag :)

2008-09-28 @ 11:24:31
URL: http://www.jessi.se
Postat av: Annica <3

Tack detsamma (; <3

2008-10-05 @ 10:40:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0